Ξενοδοχειακός Κλάδος

Ξενοδοχειακός Κλάδος

Περιγραφή

Είναι το προσωπικό σας όσο καταρτισμένο θα θέλατε;

Στην ελληνική πραγματικότητα, ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τις έννοιες «Τουρισμός», «Ιατρικός Τουρισμός», «Διακοπές», «Συνέδρια», «Εκδηλώσεις» ακόμα και «Εμπορικές Συμφωνίες».

Στόχος

Στόχος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης του Ξενοδοχειακού Κλάδου είναι

  • η επιτυχημένη προσέλκυση
  • η αποτελεσματική εξυπηρέτηση και
  • η δημιουργία αφοσιωμένων πελατών

Εμπιστευθείτε τους ανθρώπους, την φιλοσοφία και την πολυετή εμπειρία του ΙΕΚ ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗ και δώστε στην επιχείρησή σας ένα από τα βασικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα: το εξειδικευμένο προσωπικό!

Συνοπτική Παρουσίαση

Ενδεικτική Θεματολογία Σεμιναρίων:

  • Πώληση & Τεχνικές Πωλήσεων
  • Ξενοδοχειακά Πληροφοριακά Συστήματα
  • Management για Στελέχη Τουριστικών Μονάδων
  • Customer Care
  • Οροφοκομία
  • Social Media
  • Ξενόγλωσση Ορολογία Ξενοδοχειακού Κλάδου
  • Εναλλακτικός Τουρισμός
  • Οργάνωση & Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων
  • Υγιεινή & Ασφάλεια Τροφίμων κατά ΕΦΕΤ
  • Εστιατορική Τέχνη
  • Ιατρικός Τουρισμός
  • Εσωτερικός Έλεγχος Ξενοδοχειακών Μονάδων

Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη και προσωπικό Ξενοδοχειακών μονάδων, εστιάζοντας σε σημαντικά θέματα του τομέα. Στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάλυση, εφαρμογή και ανάπτυξη συστημάτων και δεξιοτήτων για την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και την αναβάθμιση της θέσης της επιχείρησης στην διεθνή αγορά τουριστικών υπηρεσιών.

Ονοματεπώνυμο (*)

Τηλέφωνο (*)

Email (*)

Περιοχή (*)

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά